Tuesday 26 March 2013

Pendidikan Percuma Agenda Yahudi

Pada malam semalam telah diadakan satu forum pendidikan percuma dimana panelis-panelis terdiri daripada anak-anak didikan PKR, DAP, PAS, SUARAM, SOSIALIS.
Panelisnya adalah
1. Adam Adli
Mahasiswa yang digantung oleh UPSI (bukan mahasiswa kalau kena gantung).
Pendemo tegar. Mmg dilatih utk berdemo bukan utk jadi cikgu
Mat jambu kesukaan Anwar Ibrahim.
2. Karthic (wakil india katanya)
Wakil dari gabungan menuntut pendidikan percuma.
Tak silap PMW  dia ni bukan mahasiswa
3. Haris
Ex student usm (dah habis, bukan mahasiswa jugak)
Aktivis tegar SUARAM(SUARAM mendapat dana dari YAHUDI ini budak pun makan duit itu)
4. Ong Jing Cheng
Pelajar master USM (baru ade sorang)
Aktivis Suaram

PMW difahamkan tak ramai pun yang hadir ke forum ini. Lebih kurang dalam 80-100 orang sahaja. Itupun rombongan bersama panelis sahaja sudah 40 orang. Mana tidaknya bodyguard sahaja ada 6 orang. Bawani dari UUM pun datang, nak meramaikan korum.

Berbalik pada forum, panelis membentangkan pasal pendidikan percuma, akan tetapi yang mengecewakan tiada satu pun mekanisme yang dibentang. Tiada pula panelis menyatakan berapa mereka kena bayar dan berapa kerajaan BN telah bayar untuk mereka mendapat Ijazah. Bila diajukan soalan oleh mahasiswa USM, panelis tidak boleh jawab dengan fakta. Panelis emosi dan mengaitkan tidak dapat hadiah dari ibu bapanya. Ada kaitan ke?bapa koma sapa buat?adam adli la buat.
Forum ini hanyalah modus operandi parti politik pembangkang kerana panelis tidak tahu pun bagaimana hendak dilaksanakan pendidikan percuma. Tiada jawapan yang intelek dari panelis. PMW tahu mahasiswa USM bijak-bijaknya orangnya, sepatutnya mahasiswa USM menolak agenda ini yang lebih kepada retorik dan omong-omong kosong sahaja.

Yang pasti program ini telah dijalankan bersama persatuan HARAM MMB Majlis Mahasiswa Bertindak dimana mereka-mereka ini adalah calon PRK yang kalah iaitu tidak mendapat sokongan daripada mahasiswa dan dengan tanpa segan nak menonjolkan diri untuk mendapat populariti. PMW difahamkan mereka suka menunjuk-nunjuk dalam FB mengatakan mereka membuat kerja sedangkan mereka hanya pandai mengambil kesempatan atas hasil usaha orang lain. PMW juga difahamkan MMB ini mendapat dana yang banyak dari SUARAM untuk merosakkan universiti dari dalam. SUARAM mendapat dana dari YAHUDI. PMW mendengar khabar MMB telah menyakinkan SUARAM untuk menyalurkan dana kepada PMI; Persatuan Mahasiswa Islam @ Persatuan Mahasiswa PAS USM untuk menjalankan aktiviti PMI. Menjelang PRU ini pelbagai aktiviti PMI jalankan untuk mendapat maklumat student dan menyebarkan dakyah politik PAS ke mahasiswa. Tahukah mahasiswa PMI bahawa kamu sedang menggunakan dana dari YAHUDI?

Nantikan esok PMW artikel seterusnya atau layari blog dibawah
nogorimostwanted.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...