Monday 25 March 2013

Adam Adli di USM? Pendidikan Percuma Atau Agenda Yahudi?

Salam dari PMW

Malam ini dikatakan Adam Adli dan rakan-rakan akan membuat kecoh di USM.\
Dipahamkan pula ada pelajar-pelajar USM juga terlibat dalam agenda ini.
Program ini diadakan di Foyer SK, USM.

Apa yang Adam Adli ingin bawakan? Siapakah Adam Adli? Layakkah dia untuk membawa satu agenda/cadangan untuk kebaikkan semua? Adam Adli menjadi lembu kepada parti pembangkang dengan membawa isu pendidikan percuma, sedangkang dia tidak habis belajar lagi dan bukan status mahasiswa.

Adam Adli mahasiswa UPSI yang telah digantung sebanyak 3 semester berasal dari Bertam.
PMW dipahamkan bapa Adam Adli sedang koman sekarang ini. Kenapa Adam Adli tidak menjaga bapanya? Kerana bapanya koma dikatakan selepas mendengar khabar Adam Adli menurunkan bendera PM di PWTC dan juga tindakannya terlibat demostrasi jalanan.
Bukankah jatuh anak derhaka jika begini? Inikan hero yang ingin disanjung oleh mahasiswa/i USM?
Difahamkan juga walaupun tidak bekerja Adam Adli sudah memiliki sebuah kereta yang sudah habis dibayar. Siapa yang belikan? Dan juga siapa yang menanggung pembiayaian dia kesana sini? Dikhabarkan Adam Adli telah dibiayai oleh SUARAM, dan pada tahun lepas seperti diketahui umum, SUARAM mendapat dana dari YAHUDI. Adakah ini sebuah agenda Yahudi? Pendidikan percuma dan agenda YAHUDI telah tersebar di Mesir. Lihatlah apa yang telah terjadi dengan Mesir.


Mahasiswa/i USM yang membantu adalah dari satu persatuan haram iaitu Majlis Mahasiswa Bertindak, MMB ringkasannya. Siapakah MMB?PMW akan bongkar siapakah mereka. Dan yang pasti mereka ini adalah mahasiswa/i yang mendapat pelajaran dari kerajaan sekarang iaitu kerajaan BN tetapi tidak bersyukur dengan apa yang diberi. PMW mendapat khabar mahasiswa/i pembangkang ini juga aktif di dalam facebook menghentam kerajaan menggunakan Wifi 'percuma' USM, yang sepatutnya Wifi ini digunakan untuk membantu pelajaran mereka.
Adam Adli dengan bendera PKR

Adam Adli dengan Mentornya Anwar Ibrahim

Program di USM

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...