Friday 22 March 2013

MALAYSIA HURU HARA DALAM MASA 2 BULAN

Malaysia bakal huru hara dalam masa 2 bulan lagi!
Tidak percayakah?
Sekarang ini lembu-lembu belaan PKR, PAS dan DAP sedang membuat momentum untuk menjadikan negara ini huru hara.
Petang tadi 3 lembu ini telah ditangkap diketuai oleh yang Pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM), Safwan Anang, rakannya Muqit dan Akram Ahmar manakala tiada mahasiswi yang dikenakan tindakan sama.
Sebelum ini, lembu-lembu ini juga telah ke UiTM dan UKM, dan seterusnya USM.

Ini adalah strategi yang telah dirancang oleh pihak pembangkang untuk meneruskan agenda 'Arab Spring' . Sebab itu lah Nurul Izzah ada mengatakan menang atau kalah pada PRU 13 ini mereka tetap akan mengadakan demostrasi seperti 'Arab Spring'. Skrip-skrip dan tindakan mereka ini telah dirancang oleh ejen-ejen luar negara. Termasuklah dana mereka. Mereka tidak mahu memajukan negara ini tetapi lebih kepada menghancurkan. Banyak dah negara ini rosak disebabkan huru-hara kononnya memperjuangkan 'demokrasi'. Mahasiswa Indonesia sehingga sekarang menyesal dengan tindakan mereka. Thailand masih tidak stabil ekonominya. Mesir dan juga negara-negara Arab.

Ada orang yang bertanggungjawab memikirkan strategi ini. Dan orangnya adalah seorang manusia di luar negara berumur 85 tahun. KLIK SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT

Pihak kerajaan dan Kementerian Dalam Negeri perlu berwaspada kepada ancaman ini. Mereka akan bina momentum bahawa kerajaan jahat dan polis tidak bertanggungjawab. Ini adalah modus operandi untuk menaikkan kemarahan orang ramai terhadap kerajaan dan polis. Jadi tindakan mereka membuat onar di RTM adalah untuk menyebarkan gambar mereka ditangkap dan menjadi daya menarik KONONNYA tiada 'demokrasi' di Malaysia.

Semasa artikel ini dipublish. Saya pasti dan yakin pasti pihak pembangkang sudah menyebarkan gambar Saiful Anang ditangkap.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...