Tuesday 26 March 2013

Rusuhan Di Paris Membantah Gay Menjadi PM Malaysia


Penunjuk perasaan antiperkahwinan sejenis, menyekat laluan di Champs Elysee dalam bantahan di Paris semalam menyebabkan polis terpaksa dikerahkan ke kawasan itu untuk menyuraikan mereka.
Kumpulan penunjuk perasaan terbabit MEMBANTAH RANG UNDANG-UNDANG YANG AKAN MEMBENARKAN PASANGAN SEJENIS BERKAHWIN  dan mengambil anak angkat.

Tahukah anda penunjuk perasaan ini adalah dari golongan orang Islam dan juga bukan Islam di Paris. Sedangkan mereka boleh sedar bahawa hubungan sesama jantina ini dilarang disisi agama.
Kenapa kamu semua penyokong-penyokong pembangkang masih mahukan kaki liwat A.K.A Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri.

Yang pasti bila kaki liwat menjadi Perdana Menteri pasti akan mencadangkan dan melaksanakan Rang Undang-Undang Pasangan Sejenis Berkahwin. Pada masa itu, DAP akan berdiri kukuh dibelakangnya dan PAS pula seperti acuh tak acuh tapi masih menyokong. Adakah kamu tidak memikirkan masa hadapan atau kamu terlalu taksub sehingga boleh mengatakan biarkanlah itu hak mereka, kami tak terlibat. Ya, memang kamu tidak terlibat sekarang, adakah kamu yakin yang anak kamu, cucu kamu, cicit kamu mampu tidak terlibat seperti kamu?

Fikirk-fikirkanlah, TOLAK PKR, TOLAK GAY, TOLAK LGBT








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...