Monday 25 March 2013

Anwar Akan Sakit Jantung Seperti Bala


Untuk Bahasa Inggeris Sila KLIK DISINI
SURAT FMT: Dari Yuktes Vijay, melalui e-mel- (versi Bahasa Melayu)
Saya membaca dengan kemarahan berita bahawa ayah Saiful telah menyertai PKR. Saya tahu dari Hari Pertama  bahawa parti itu tidak membawa apa-apa integriti tetapi hanya untuk penghinaan sehingga hari ini. Saya telah bekerja dengan salah seorang peguam lama Anwar semasa keseluruhan Liwat 2 dan telah terlibat dari  A - Z perbicaraan itu.
Bila saya katakan A - Z, ia bermakna daripada mesyuarat pakar-pakar forensik dan DNA untuk mengkaji dokumen untuk mencari undang-undang kes untuk penyerahan. Saya telah terlibat dalam segala-galanya. Saya tidak mahu menyebut nama peguam di sini kerana saya menghormati beliau sebagai mentor saya dan saya tidak mahu mengheret dia ke dalam kekecewaan ini dan kemarahan mencurah saya.
Mengapa Anwar tidak pernah mengambil pendirian?
Anwar mendakwa bahawa beliau pernah ditawarkan perbicaraan yang adil. Sebenarnya dia tidak pernah berani untuk mengambil pendirian. Beliau tidak pernah akan menghadapi soalan-soalan yang akan dikemukakan kepada sekutu beliau kini Datuk Yusof. Jika anda Pakatanians mempunyai keraguan, mengapa tidak bertanya kepadanya soalan-soalan dan mendapatkan jawapan yang sah, diterima dan tidak logik mencabar untuk itu.
• Mengapa Anwar peribadi dan khusus meminta Ketua Staf, Ibrahim Yaakob untuk menghantar Saiful ke apartmen bawa dokumen apabila terdapat kakitangan lain di sana;
• Bagaimana datang Saiful sedar kod untuk memasuki apartmen yang 'Mokhtar', nama ketua keselamatan Anwar dan abang iparnya? ;
• bukti Video yang dihantar ke Gandhi Labs di New Delhi mengesahkan kehadiran Saiful di pangsapuri, jadi bagaimana kehadiran Saiful di pangsapuri boleh disangkal;
• Mengapa Saiful diberikan rawatan khas iaitu beliau telah diberi bilik sendiri, keistimewaan Anwar berikut untuk perjalanan luar negara walaupun dia adalah seorang kakitangan baru;
• pembantu semasa Anwar, Najwan Halimi sebelum ini telah menghantar  e-mel kepada Anwar dan memberitahunya tentang sokongan jelas Saiful kepada BN. Mengapa laporan ini tidak diendahkan oleh Anwar?
Takut bahawa Anwar tidak akan dapat menahan serangan oleh Pendakwaan, pasukan pertahanan kemudian memutuskan untuk meminta beliau tidak mengambil berdiri uder alasan bahawa dia tidak ditawarkan perbicaraan yang adil. Anwar cemerlang dalam ‘conning’, menipu dan menipu orang awam dengan andaian bahawa dia adalah ‘Mandela’ penuh dengan persona. Beliau bukannya ‘Mandela’, hanya seorang artis con yang baik. Dibiayai dan diajar oleh pakar-pakar luar negara
Faktor mengejutkan di sini adalah mengapa tiada siapa pernah mempersoalkan yuran yang terlibat dalam membayar pakar forensik, Dr Brian Macdonald dan Dr David Wells. Bertentangan dengan apa yang orang awam telah dibuat untuk mempercayai, mereka dibayar jumlah wang yang besar untuk mempertahankan beliau. Apabila mereka berada di sini, mereka tinggal di Shang-ri Hotel La untuk beberapa hari.
Di manakah wang untuk membayar hotel datang dari? Adakah Anwar membayar dari poket sendiri? Tidak, dia tidak juga membayar peguam beliau. Jadi, dia ada Datuk yang kaya membiayai dia. Saya tahu nama Datuk itu, tetapi disebabkan saya terlalu rapat dengn dia, saya tidak akan mendedahkan namanya.
Masalahnya ialah jika PKR boleh mempersoalkanan untuk perbelanjaan perkahwinan Perdana Menteri, mengapa tidak dipersoalkan di mana wang untuk membayar pakar-pakar ini datang ? Jika banduan dan bekas Ketua Pembangkang  boleh mempunyai Datuk membiayai perbelanjaan undang-undang, apa salahnya mempunyai Datuk membiayai perkahwinan anak perempuannya PM?
Saiful
Saya tidak tahu banyak tentang Saiful. Satu-satunya perkara yang boleh saya katakan ialah bahawa sebab beliau telah dinafikan keadilan adalah bahawa Pegawai Penyiasat, Jude Perreira, diabaikan protokol memberitahu kepadanya oleh Jabatan Kimia dan memutuskan untuk melakukan perkara-perkara cara sendiri.
Terdapat kesan DNA Anwar dalam rektum. Satu-satunya yang berhenti hakim dari menyabitkan Anwar adalah "rehat dalam rantaian bukti". Saya akan menulis sekeping penuh mengenai perkara ini tidak lama lagi. Drama ini perlu ditulis secara sepenuhnya.
Secara ringkas, terdapat bukti air mani Anwar dalam rektum Saiful. Walau bagaimanapun, kerana berehat dalam rantaian bukti dan tanda tanya ke atas integriti sampel, keterangan itu tidak digunakan.
Jadi hakim tidak mempunyai cara lain bukti sokongan Saiful.
Kesimpulan untuk Bahagian 1
Anwar adalah pembohong yang sempurna. Beliau menggunakan ayah Saiful untuk memainkan peranan mangsa dalam usaha untuk memancing undi. Kita semua tahu hakikat bahawa sejak dia mendapat dibebaskan dia telah kehilangan yang sedikit "daya tarikan" tentang dia kerana dia mempunyai apa-apa untuk menjerit kira-kira lagi. Saya benar-benar berharap dia mendakwa saya supaya saya dapat membuktikan di Mahkamah apa yang telah saya sebutkan tadi.
Ingat Anwar Ibrahim, saya membesar memuja anda. Saya tahu modus operandi anda dan saya bercita-cita untuk menjadi anda. Sue saya sila. Mari menonton awam Anwar vs Anwar klon (saya) dalam tindakan. Dan ingat e-mel, Astroboy? Saya telah mereka semua disimpan. Marilah mendapatkan saya!
Penulis, bekas Anwarista, bekerja dalam perbicaraan Liwat Anwar 2 pembelaan

Adakah itu Yuktes Vijay di dalam lingkaran Merah?
Rujukan dari : http://www.freemalaysiatoday.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...