Saturday 13 April 2013

Tol Utara Selatan Free Jika DAP Memerintah

PMW mendapat maklumat terbaru Lim Guan Eng menjanjikan tiada bayaran bagi Tol Lebuhraya Utara Selatan. Janji ini telah diucapkan oleh Lim Guan Eng di dalam Majlis Perasmian Bilik Gerakan Sungai Pelek, Sepang Selangor.


Apa yang PMW boleh katakan ini semua janji-janji kosong sahaja. Lim Guan Eng boleh kata negara tidak akan bankrupt, yang akan bankrupt adalah syarikat tol. Apa sudah jadi?

Orang-orang Selangor jangan tertipu dengan janji-janji Guan Eng Penipu Besar. Pada Pilihan Raya Ke 12 tahun 2008, Lim Guan Eng menjanjikan untuk menghapuskan Tol Sungai Nyiur. PMW masih ingat lagi skript yang dicakap oleh Guan Eng sehingga orang Pulau Pinang termakan janji itu. SILA KLIK DISINI tentang Tol Sungai Nyiur

Orang-orang Pulau Pinang sudah serik dengan janji-janji yang dibawa oleh manusia bernama Guan Eng ini, boleh dikatakan semuanya menipu. Tiada apa-apa kebaikan pun yang dibawa oleh Guan Eng kepada rakyat Pulau Pinang. PMW berharap sangat orang-orang Selangor dan seluruh Malaysia jangan tertipu dengan janjinya. Sedangkan Tol Sungai Nyiur yang RM0.50 pun dia tidak boleh selesaikan inikan Tol Lebuhraya Utara Selatan.

TOLAK LIM GUAN ENG
TOLAK DAP
JANJI BUKAN MANIFESTO

UNDI BARISAN NASIONAL UNTUK NEGARA MAJU

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...