Monday 29 April 2013

Chegu Bard Kena Tikam Di Sungai Acheh

Mereka kata mereka sudah sepakat. Mereka kata mereka akan bagi pada PKR. Mereka kata boleh bekerjasama lebih baik daripada BN. Hakikatnya PKR,PAS dan DAP tidak sepakat dan tidak boleh bekerjasama. Dalam diam-diam PAS berkempen untuk calon mereka.

Pada 27 April 2013, didapati satu kumpulan Muslimah Pas telah pergi berkempen di Kampung Chenaam. Muslimah ini berbaju hijau dan pergi rumah ke rumah berkempen untuk memancing undi. Ingatkan mereka memancing undi untuk Chegu Bard tetapi sebaliknya. Keputusan MT mengatakan PAS dengan rela hati akan tarik diri dan tidak akan berkempen untuk calon PAS. Berita Selanjutnya
 



















APA SUDAH JADI?


Muslimah PAS pergi pada setiap rumah untuk meminta orang kampung di kawasan tersebut memberi undi kepada calon mereka iaitu Ustaz Yusni Mat Piah. Namun apa yang dilakukan oleh pihak PAS ini tidak mendapat restu dari PKR kerana ianya mengganggu kedudukan dan kemenangan Chegu Bard yang turut bertanding di kawasan tersebut.

Jika perkara ini pun tidak dapat sepakat apatah lagi memerintah negara nanti. Bagi orang-orang PAS, Chegu Bard bukanlah seorang pemimpin yang bersih. Silap-silap ucapan Haji Hadi tentang 'CALON PENGEDAR PIL KUDA' ada kaitan dengan Chegu Bard.

Pengundi DUN Sg Acheh hendaklah menolak PAS dan PKR di kawasan tersebut.
Pilihlah Barisan Nasional yang sudah terbukti berkesan dan boleh bekerjasama dalam membela hak rakyat.

UNDI BN
VOTE FOR BN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...