Monday 15 April 2013

Hak Rakyat Diketepikan Oleh Anwar Ibrahim



Beginikah dikatakan Pemimpin Rakyat

Bukan PMW sahaja yang diblock rupa-rupanya ramai yang kena block.

Anwar Ibrahim dan Admin kepada AKAUN TWITTER ANWAR IBRAHIM sungguh tidak profesional dan tidak mengamalkan hak bersuara.

Beginikah orang yang hendak dijadikan Perdana Menteri? PMW percaya jika orang ini menjadi Perdana Menteri pasti dia akan menghancurkan orang-orang yang menentangnya.
Orang-orang BN jangan haraplah nak dapat subsidi dan yang pasti akan dihalang daripada mendapat apa-apa bantuan.

Pemerintahan Barisan Nasional sangat terbuka dan demokrasi. Tidak kira rakyat itu penyokong BN atau tidak pasti mendapat bantuan dan subsidi. Ramai juga penyokong-penyokong PKR,PAS dan DAP yang bekerja sebagai penjawat awam, dan ada juga yang berpangkat tinggi lagi. Tapi mereka ini pasti akan mengecewakan bila sudah PENCEN nanti kerana apa, kerana menuduh kerajaan BN zalim dan macam-macam lagi. Sedangkan tuduhan itu adalah tuduhan palsu.

Malah PMW difahamkan PERSONAL ASSISTANT NURUL IZZAH MENGHADIRI EXAM PEGAWAI TADBIR DIPLOMATIK MINGGU LEPAS. Betapa rasional dan tidak berat sebelah kerajaan Barisan Nasional



Sekali lagi PMW mengatakan jika Anwar Ibrahim memerintah pasti orang-orang yang tidak menyokongnya akan ditindas. Undilah Barisan Nasional. JANGAN SABOTAJ CALON. MENANGKAN CALON TERSEBUT.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...