Monday 8 April 2013

Lepas Solat Masjid Pula Dipersoalkan, Nik Aziz Berlagak Seperti Tuhan

Setelah menuduh solat orang UMNO tidak mendapat pahala, KLIK DISINI
Musryidul Am Pas (bukan Rasul pun),  Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mendakwa, UMNO membuat masjid bukan kerana Islam sebaliknya mahu menjadi kontraktor.

Malah, Menteri Besar Kelantan itu (bukan Nabi pun) berkata, program-program berkaitan Islam yang dilakukan UMNO juga tidak mendapat pahala kerana parti tersebut menolak Islam.

"Di Kelantan ini banyak mana projek-projek Kerajaan Pusat buat, sepatah pun tidak memberitahu harga sebenar. Tentu ada benda tersembunyi, orang Melayu panggil 'sambil menyelam minum air'. UMNO pula 'sambil menyelam sambil bekwoh(kenduri)'. Bukan setakat minum sahaja, makan besar," katanya (berlagak macam tuhan tahu semuanya).

Nik Abdul Aziz dengan angkuh mempertahankan kenyataannya dalam ceramah di Kampung Jambu yang mendakwa sembahyang orang UMNO tidak mendapat pahala kerana mendakwa parti itu menolak dasar Islam dengan menegaskan orang UMNO bermakna orang yang menolak Islam dan sembahyang mereka sememangnya tidak akan memperoleh sebarang ganjaran pahala.

Dakwaan Nik Abdul Aziz (dah confirm namanya BUKAN TUHAN yang ku sembah) itu dibidas banyak pihak terutama golongan ulama seperti Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria, Pengerusi Biro Agama Nadi Rakyat Malaysia, Rujhan Abd. Rahman dan Pengerusi Biro Agama Minda Pokok, Mohd Syamsul Mohd. Yusoff al-Hafiz.

NIK ABDUL AZIZ BUKAN NABI
NIK ABDUL AZIZ BUKAN RASUL
NIK ABDUL AZIZ SAMA SEKALI BUKAN TUHAN

ISLAM BUKANNYA PAS
PAS BUKANNYA ISLAM

TOLAK NIK AZIZ, 
TOLAK PAS, 
TOLAK AJARAN SESAT PAS

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...