Wednesday 8 May 2013

TAHNIAH DAP. TERIMA KASIH KERANA MENGUNDI BN

PMW mengucapkan tahniah kepada DAP kerana dapat mempertahankan kerajaan Pulau Pinang.
Lim Guan Eng pun sudah mengangkat sumpah sebagai Ketua Menteri walaupun pada masa berkempen ura-ura mengatakan dia tidak mahu menjadi Ketuan Menteri.
Dari permerhatian PMW orang cina selesa dengan DAP kerana DAP mempertahankan hak-hak mereka orang cina dan dalam diam melaburkan banyak kepada orang-orang cina.
Soalan PMW apakah hak-hak mereka?
Bagaimana dikatakan mempertahankan?
Adakah dengan agenda menghalau orang melayu dari pulau dinamakan mempertahankan hak orang cina?
Apa yang PMW boleh katakan orang-orang cina di Pulau Pinang ini adalah racist. Mereka memang tidak mahukan orang melayu duduk di sebelah pulau.
Kerajaan DAP pasti akan mengatur strategi untuk menghalau orang melayu dari pulau dengan lebih agresif. Jika 5 tahun yang lepas sebanyak 13000++ telah berpindah ke Kulim, Seberang Perai, Kepala Batas maka tak mustahil akan datang pasti ramai lagi akan keluar dari pulau kerana tidak tahan dengan pemerintahan LGE.
Apa-apa pun PMW mengucapkan terima kasih kepada mereka yang mengundi BN, semoga anda semua diberkati dan selamat dari terkaman LGE. Terutama mereka di kampung di Jalan Tengah.

Akhirnya PMW simpulkan seluruh Malaysia, orang PAS diperkudakan iaitu kena pangkah calon DAP tapi orang cina DAP tak pangkah calon PAS. Fikir-fikirkanlah orang-orang PAS.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...