Saturday 4 May 2013

Anwar Lari Ke Kedah Bila Tahu Tun Mahathir Akan Datang Permatang Pauh

Selamat pagi dan Salam 1Malaysia kepada semua rakyat Malaysia

Semalam Tun Mahathir telah datang ke Permatang Pauh. Tun telah hadir dalam majlis Tahlil dan Solat Hajat untuk kemenangan Barisan Nasional. Boleh dikatakan lebih daripada 5,000 orang yang hadir. Sementara itu Anwar Ibrahim telah menaiki jet

Photo: Santai ayahanda
Gambar ikhsan dari page

Saya Sayang Tun Dr Mahathir Mohammad

Tun Mahathir juga memberikan ucapan kepada penduduk Permatang Pauh. Antara kandungan ucapan beliau, Tun menyeru penduduk Permatang Pauh jangan tertipu dengan Anwar Ibrahim. Beliau sendiri telah tertipu selama 22 tahun. Beliau sebelum ini menganggap Anwar Ibrahim sebagai ikon Islam muda yang baik untuk membantu UMNO. Rupanya Anwar Ibrahim adalah syaitan bertopengkan manusia. Jadi Tun menyeru pengundi Permatang Pauh untuk menolak Anwar Ibrahim pada Pilihan Raya kali ini.

Ucapan beliau juga menyindir sikap-sikap pemimpin Pakatan Rakyat yang acuh tak acuh iaitu mahukan kuasa tapi kerja untuk rakyat tak mahu. Secara ringkasnya, Barisan Nasional adalah parti yang terbaik untuk memimpin negara. Persepsi-persepsi negatif ini hanya adalah rekaan semata-mata yang direka oleh pemimpin Pakatan Rakyat untuk memancing undi rakyat sahaja.

Undilah Barisan Nasional.
Sesungguhnya Barisan Nasional adalah parti yang paling relevan dan telah terbukti kejayaan parti tersebut.
Persepsi jahat yang direka untuk memburuk-burukkan Barisan Nasional pasti akan terdedah kebenarannya, jika tidak di dunia pasti di akhirat.

Fikir-fikirkanlah dan jangan taksub.

Undi Barisan Nasional esok 05 Mei 2013.
Semoga Allah Memberkati Barisan Nasional dan Memberi Penunjuk dan HidayahNya kepada pengundi untuk mengundi Barisan Nasional.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...